OpleidingenVakbekwaam worden en blijven!

Workshop Werken met Modelreglement 2017

Deze workshop helpt u door het nieuwe modelreglement. Alle veranderingen en toevoegingen ten opzichte van voorgaande reglementen worden behandeld. De artikelen worden doorgelopen en door middel van casuïstiek en voorbeelden uitgediept. U gaat zelf aan de slag met opdrachten en vragen. Alle artikelen komen voorbij en worden besproken.

De groep bestaat uit maximaal 8 kandidaten voor een goede interactie en waardoor er voldoende tijd voor vragen is. Zijn er meer inschrijvingen dan plannen wij extra data in.

Voor wie?

Voor alle VvE beheerders, net beginnende of al met een aantal jaren ervaring in het vak. Voor groot-eigenaren, ontwikkelaars, beleggers, iedereen die te maken heeft met Verenigingen van Eigenaars en te maken krijgen met nieuwe splitsingen in appartementsrechten.

Leerresultaat

Aan het einde van de workshop hebt u inzicht in het nieuwe modelreglement en weet u alle veranderingen en aanvullingen ten opzichte van de oudere reglementen.

Programma

Aan de hand van documentatie en een presentatie wordt het gehele Modelreglement 2017 doorgenomen en naast de oudere reglementen gelegd. Door middel van casuïstiek en het uitwerken van vragen wordt de theorie besproken. De uitwerking wordt plenair besproken waarbij de theorie vertaald wordt naar de praktijk. De hieruit voortvloeiende vragen worden ook plenair behandeld.

1 dagdeel

Workshop Werken met Modelreglement 2017:
1 dagdeel van 4 uur

10:00 - 14:30  uur

13:30 - 18:00  uur

10:00 - 14:30  uur

Uw investering

€ 395,- ex. BTW per dag, inclusief kosten voor verzorging en verblijf.

In-company is ook mogelijk, neem contact op voor meer informatie.

Voor inschrijving, stuur een mail met al uw gegevens en gewenste datum naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inschrijfformulier Workshop Werken met Modelreglement 2017

Schrijf je nu in voor de Workshop Werken met Modelreglement 2017

BETALENDE INSTANTIE

Wilt u dit invullen a.u.b.

Wilt u a.u.b. een geldig emailadres invullen ?

DEELNEMER

Wilt u a.u.b. uw naam invullen ?

Wilt u aub uw telefoonnummer invullen.

Wilt u a.u.b. een geldig emailadres invullen ?

(dd/mm/jjjj)

(dd/mm/jjjj)